Information om hur vi behandlar dina personliga uppgifter

När du anmäler dig på kurs hos oss sparas ditt telefonnummer och din e-postadress för att vi ska kunna hålla kontakt med dig under den tid du går hos oss.

Vi lägger in din e-postadress i vår utskickslista för att skicka nyhetsbrev till dig när nya kurser startar och annan information från oss som kan vara av intresse för dig som vill praktisera yoga. Vill du inte ha det nyhetsbrevet kan du enkelt avbeställa prenumerationen i det första nyhetsbrevet du får. Du raderas då ur vårt register. Vi upplåter inte dina uppgifter vidare till tredje part. Vill du inte att dina uppgifter alls ska finnas hos oss så meddelar du det enklast genom att skicka e-post till oss.

Vi använder kakor för att förbättra din upplevelse på vår hemsida.

Nödvändiga kakor:

Vissa kakor är nödvändiga för att du ska kunna interagera med hemsidor och att de fungerar som de ska.

De nödvändiga kakor Gävle Yogaskola använder är:

• wpEmojiSettingsSupports – undersöker om din webbläsare kan läsa av emojis korrekt.
  • rc::a/_GRECAPTCHA – Googles recaptcha som skyddar Gävle Yogaskolas hemsida mot angrepp av bottar.
  • __cf_bm – Denna kaka är satt av Cloudflare och skyddar Gävle Yogaskolas hemsida mot angrepp av bottar.

Utöver nödvändiga kakor använder Gävle Yogaskola tredjepartskakor genom användandet av inbäddade youtubevideor främst.

Funktionella kakor:

• yt-remote-device-id – Youtube kakor som används när en youtubevideo strömmas genom Gävle Yogaskolas hemsida.
  • yt-player-headers-readable – Sparar användarinformation från YouTube.com för att återge inställningar som används där.
  • ytidb::LAST_RESULT_ENTRY_KEY – Används av YouTube för att spara senast klickat sökresultat för att ge bättre rekommendationer.
  • yt-remote-connected-devices/yt-remote-cast-installed
    /yt-remote-session-app/yt-remote-session-name/ yt-remote-fast-check-period – Används av YouTube för att spara användarinställningar när en inbäddad youtubevideo strömmas från en annan hemsida.
  • yt-remote-cast-available – Kaka från YouTube som avgör om du can ”Casta” den inbäddade videon

Kakor för annonsering:

• YSC – Används av YouTube för att mäta visningar genom inbäddade videor.
  • VISITOR_INFO1_LIVE – YouTube använder denna kaka för att mäta bandbredd för att avgöra vilket gränssnitt tittaren får.
  • VISITOR_PRIVACY_METADATA – Youtube använder denna kaka för att spara kakor genererade för användaren.
  • yt.innertube::requests/yt.innertube::nextId – Youtube använder denna kaka för att registrera ett unikt ID på tittaren för att samla data vad tittaren ser för videor på YouTube eller genom inbäddade youtubevideor.

Ansvarig

Ansvaret för att dina uppgifter behandlas på rätt sätt är:

Gävle Yogaskola

Mattias Hagman

Tel: 0725-735 108

E-post: info@gavleyogaskola.se

Om du har klagomål eller frågor kring hur vi använder din information, vänligen kontakta oss via E-post.