Problem med bokning på safari

För tillfället har webbläsaren safari problem med REcaptcha. På mobiltelefon bör safari fungera, dessutom kan du använda andra webbläsare på datorn om du vill boka en kurs.

Om du vill boka en kurs på datorn med safari som webbläsare på datorn, följ dessa steg: klicka på safari >inställningar > integritet > webbplatsspårning klicka ur lådan där det står förhindra spårning mellan webbplatser

Kom ihåg att klicka i samma låda igen efter du bokat din kurs.

Välkommen till Gävle Yogaskolas kursbokning. Här finner du alla veckokurser och helgkurser/retreater vi erbjuder för terminen.

För dig som inte har tidigare erfarenhet eller vill repetera grunderna.

Tema: Balans
Samatvam betyder ”jämvikt”, inre och yttre balans mellan alla motsatser .

Även via zoom

Tema: Klassiska programmet

Det klassiska programmet består av 12 positioner (asanas) med en mycket djupgående verkan på kropp och sinne.

Tema: Shoonya del 2
Shoonya Dharana är en speciell form av meditation som fördjupar inre stillhet och frid.

Pawanmuktasana är rörelser som frigör energi genom att avlägsna blockeringar i kropp och sinne och ger även en antireumatisk effekt.

En kurs för dig som behöver ta det lite extra lugnt av olika anledningar, som till exempel smärta, utbrändhet, och begränsad rörlighet.

Gravidyoga hjälper dig att öka ditt välbefinnande under din graviditet och förbereder dig inför din förlossning både fysiskt och mentalt.

Morgonyoga är ett utmärkt sätt att starta dagen på. Kursen kräver ingen tidigare erfarenhet.

Prova på utan kostnad lördagen den 2 november. Ålder ca 11-13 år.

Lär dig förebygga, frigöra och hantera stress i livets olika situationer. Inga förkunskaper.

Helgkurser och retreater

I höst ses vi en gång i månaden på yogaskolan för Kirtan (musikmeditation) och äter lite gott tillsammans. Se alla datum på bokningssidan.

Elever som utövar yoga på en strand.

Ett tillfälle för dig som vill ta steget från att göra till att leva yoga. Kursen sker i moduler på Satyananda Yoga kursgård i Hälsingland.

Stärk och utveckla din fysiska, mentala och emotionella hälsa med hjälp av traditionell indisk medicin, Ayurveda